وبلاگ

دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا مایه دلگرمی آنهاست

«زنگانه» گفت: دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا نشانگر این است که آنان به یاد کسانی که در راه وطن جانفشانی کرده‌اند هستند و این مایه دلگرمی خانواده‌های شهداست.

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار استان گلستان به اتفاق هیات همراه در سفر به شهرستان بندرگز با مادر شهید والامقام «عیسی دائی» دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار اظهار داشت: دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا نشانگر این است که آنان به یاد کسانی که در راه وطن جانفشانی کرده‌اند هستند و این مایه دلگرمی خانواده‌های شهداست.من هیچ انتظاری از مردم ندارم جز این که راه شهدا را ادامه دهند و آرزوی سلامتی برای خدمتگزاران به اسلام و کشور و همه مردم را دارم.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند افزود: دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسدار حرمت خون شهدا و دستاوردهای ارزشمند آنان هستند گفت: مجاهدان فی سبیل الله از جانب خداوند متعال برگزیده می شوند و بدون تردید شهدای والامقام ما از سوی خدا گلچین می شوند.

زنگانه افزود: خانواده های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

شهید «عیسی دائی» در تاریخ یکم اردیبهشت 1345 دیده به جهان گشود و در تاریخ 5 اردیبهشت 1363 در جبهه جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.